Google Website Translator Gadget

vrijdag 4 mei 2012

OPI Lucky Lucky Lavender met M78 en SN magenta

Konad heeft onlangs een aantal nieuwe stempellakken uitgebracht waar ik erg benieuwd naar was. De neon kleuren durfde ik niet aan omdat ik bang ben dat ze erg sheer zijn, net als gewone lakjes in neon kleur. Dus als iemand swatches heeft gezien: laat het me weten. Ik heb er twee gekocht: "Moss Green" en "Magenta". Ik had zin om de laatste uit te proberen en het leek me mooi over "Lucky Lucky Lavender" van de "China" Collectie van OPI, van twee jaar geleden alweer. Overigens vind ik dat een hele mooie collectie, bijna alle kleuren spraken mij aan en ik heb er toen ook best veel van gekocht. Toen ik het potje stempellak kreeg was ik bang dat ze heel erg op de gewone roze stempellak zou lijken maar dat is niet zo. Deze magenta is ook echt magenta, mooi donker roze! Zeker niet sheer, maar een hele mooie stempellak.
Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Love For Nailart zei

Wat een leuke vrolijke kleurtjes weer, super leuk!

Esther zei

Vind het een hele mooie kleur! Ik ga zo eens ff kijken naar de OPI China collectie.

Ellen zei

wow vind dit een erg mooie stempelkleur! Heel leuk gedaan ook!

-Diana- zei

Hele mooie crea X

Eye ForNails zei

Ziet er goed uit, en mooie kleur!!

Anoniem zei

Wow! Kei mooii!!!!

Ik heb nu 'krantnagels' , ook erg leuk!
Dit is de link:
manonsnageltjes.blogspot.com

Xoxo