Google Website Translator Gadget

woensdag 9 mei 2012

Miss Cop No 4 en M64

Afgelopen zaterdag was ik op de Haagse Markt. Ik kom daar graag om exotische groente en fruit te kopen, verse vis, Marokkaanse koekjes, kaas, olijven, verse kruiden etc. De Haagse markt is de grootste warenmarkt van Europa en zeker de moeite waard om lekker rond te struinen. Naast de vaste kramen zijn er ook partijhandelaren; waar veel vrouwen staan te zoeken zijn de beste koopjes. Vaak is er niets van mijn gading, maar afgelopen zaterdag heb ik mijn slag geslagen; sjaaltjes en oorbellen voor maar 50 cent. Ook zag ik voor het eerst een kraam staan met make-up die er wat luxer uitzag dan de doorsnee make-up die je op de markt ziet: Moline waar ik o.s. leuke nagellakjes zag in hippe kleuren van het merk "Miss Cop". Ik zocht er twee uit om uit te proberen, een barbieroze en deze zalmkleurige, allebei met mooie shimmer. Ik betaalde 3 euro per flesje. Een goede koop, want de lak is heel fijn, dekt goed, prima pigment en het kwastje lakt heel prima. Het droogt niet zo snel, maar daar hebben we speciale topcoat voor ;-)
Ik heb er met een gouden lak van China Glaze,"Hi-Tek" over gestempeld met Konad M64.

Geen opmerkingen: