Google Website Translator Gadget

maandag 2 april 2012

Pastel Skittles Easter Eggs


Wat is het ineens snel Pasen! En ik had nog helemaal niet aan Paasnagels gedacht...

Bij Pasen horen echt pastelkleurtjes vind ik, dus ik heb maar meteen op elke nagel een ander kleurtje gelakt.
Mint=China Glaze Refresh Mint
Pink=OPI Mod About You
Geel=OPI Banana Bandana
Lila=OPI Rumples Wiggin
Blauw=OPI What's with the Cattitude

De stempels zijn gemaakt met Konad plates M79 voor de stipjes en M 59 voor het strikje en special nailpolish white.

4 opmerkingen:

Kiek zei

Geweldig !!!!Leuke kleurtjes zeg !!

-Diana- zei

Super cute <3 ik vind ook echt pastel kleuren bij Pasen horen, moet zelf ook nog wat bedenken :) Misschien heb ik nog wel leuke Kitty decals ofzo.

Esther zei

Echt heel leuk gedaan! Moet zelf ook nog wat bedenken, misschien dat ik je ideetje pik ;-)

Tanja zei

Sweet!! Vind ze heel erg leuk!! Die stipjes, zo schattig!!