Google Website Translator Gadget

dinsdag 10 april 2012

Paasnagels 2012


Afgelopen Pasen had ik mijn nagels gelakt met de paarse "Grapepop" uit de Up and Away Collectie van China Glaze. Deze kleur matchte goed bij de tuniek die ik aan had.Ik wilde verder niet teveel nailart en heb er alleen een haasje en een paasei/kuiken op gestempeld. Ik had er nog wel een laagje CND Effects "Gold Sparkling" over gedaan voor een feestelijk accent.
De stempels komen van plate T21 die ik ooit heb gekocht bij Chez Delaney.

We zijn met Pasen bij familie geweest en ik heb me weer eens uitgeleeft met cakepops. Die vinden jullie vast ook leuk om te zien.
De vlinders en bloemen heb ik zelf gemaakt met marsepein.

Ook heb ik cupcakes gemaakt met advocaat botercrème. Het waren de eerste cupcakes met botercrème die ik ooit had gemaakt en was bang dat ze te machtig/zoet/vet waren, gezien de ingrediënten. Maar aangezien ze gretig aftrek namen, denk ik dat het meeviel. Toch wil ik nog verder zoeken naar cupcakes die wat lichter zijn. Dus als jullie een recept hebben houd ik me aanbevolen :)

5 opmerkingen:

Linda L zei

Je nagels zagen er as always weer super uit Mies en wat sommigen misschien niet weten: je bent ook een ware keukenprinses! Je cupcakes en cakepops waren niet alleen een lust voor het oog ze smaakten ook heeeeeeerlijk. Zeker je drie kleine neefjes hebben gesmuld van al dat heerlijks ;-)

Groeten,
Linda L

Ellen zei

wat een leuke nailart.heel rustig maar wel chique

-Diana- zei

Mooi kleurtje en ik blijf die bunny echt zooo lief vinden :) en de rest ziet er gewoon yummy uit en zo te lezen waren ze dat ook ;)

Tanja zei

Mooie nagels!! En geweldige cakepops en cakejes :) zo vrolijk met al die kleurtjes!!

Esther zei

Ziet er allemaal heerlijk uit, vooral de roze eitjes hihi