Google Website Translator Gadget

donderdag 12 april 2012

OPI I don't give a Rotterdam en M9


De paasnagels kon ik natuurlijk niet te lang meer op laten zitten. Ze waren ook aan het chippen dus moest ik het er wel af halen.

Ik had zin om één van mijn nieuwste lakjes uit te proberen en ik koos OPI "I don't give a Rotterdam". De lak is iets donkerder dan ik had verwacht, maar ik vind hem evengoed echt prachtig en uniek. Ik had wel drie laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen en dat vind ik altijd wel een beetje jammer vanwege de droogtijd. Normaal bij OPI is die bij twee laagjes perfect, maar nu blijft het toch wat aan de zachte kant, ondanks de sneldrogende topcoat die ik gebruik.


Ik heb gestempeld met Konad M9 en donkerblauwe stempellak. Het geheel is afgemaakt met een kleine blauwe rhinestone.

4 opmerkingen:

sisier zei

oh mooie chique nailart zeg, heb I don't give a rotterdam ook, jammer dat ie iets grijziger is dan ik eerst dacht maar toch een mooi lakje :)

-Diana- zei

Heel mooi en ooit wil ik dat lakje ook nog ;)

Tanja zei

Heel erg mooi met die stempels!!! Staat je super dat kleurtje!!

Nieodnaleziona zei

Beautiful :)