Google Website Translator Gadget

maandag 23 april 2012

Nubar Petunia Sparkle met XL plate B


Nubar Petunia Sparkle is een heel opvallende kleur glitterlak die ik nog niet in volle glorie op mijn nagels heb gedragen en ook deze keer heb ik er een full nail print overheen gedaan omdat ik de kleur erg aanwezig vind. Twee jaar geleden heb ik er wel een french randje mee gemaakt en op mijn tenen vind ik geen enkele kleur te gek.
De kleur is meer roze en minder paars in het echt, maar dit is een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen.


Als je de kleur opzoekt, kom je het dichtst in de buurt van "medium violetred"

Ik heb XL plate B gebruikt om te stempelen, samen met de XL stempel.

5 opmerkingen:

Fleuir zei

Waaauuww!
Deze imageplate is wel heel mooi!

Ellen zei

Dit blijft 1 van mijn favo stempels van de B plaat..vind de combo erg mooi. Met de fullnail is het leuk dat je de kleur idd wat minder heftig kan maken. Mooi hoor!

Deborah zei

Mooie stempel voor dit lakje!

Esther zei

Heel leuk zo met een full nail erover, maar de kleur is los ook super mooi! Kan je makkelijk hebben met je bruine handen ;-)

-Diana- zei

Prachtig <3