Google Website Translator Gadget

woensdag 18 april 2012

Neon Zebra Nails


Ik had weer eens zin in lekker fel neon en in zebrastrepen, met dit als resultaat.

Ik heb China Glaze "Pool Party" en "Sun Worshipper" naast elkaar gelakt, van elk drie laagjes. Wat zijn dit toch geweldig mooie kleurtjes! Helaas komen neon lakjes op de foto nooit zo fel over als ze in het echt zijn, maar wie heeft deze lakjes niet? Dus jullie hebben er vast een voorstelling van hoe het eruit ziet IRL!!
Daarna gestempeld met PSN "Gold Black", deze is net even minder "hard" dan gewone zwarte stempellak. De plate is Konad M69.

7 opmerkingen:

Esther zei

Wat gaaf zeg de helft roze en de andere kant oranje! Heb je het uit de losse hand gelakt?
Echt een leuke combi met de stempel!

Michelle zei

dank je Esther! Ja ik heb uit de losse hand gelakt :)

Love For Nailart zei

Wat een mooie nailart! Super vrolijk zo met die kleurtjes. Erg knap dat je de kleuren zo netjes naast elkaar krijgt, ik krijg dat zelf nooit recht...

Tanja zei

Heel erg leuk!! Krijg ook gelijk zin in neon hihi! Super netjes gedaan! Mooi dat je goldblack heb gebruikt ipv gewoon zwart!

Ellen zei

wow wat super mooi! Echt een mooie creatie...Vind het wel erg mooi, doet me aan de zomer denken.

-Diana- zei

Super gaaf :)

Nailartloverss zei

Oooh die is echt leuk!!

xxx
http://nailartloverss.blogspot.nl