Google Website Translator Gadget

zondag 25 maart 2012

Impala Neon Yellow


Gisteren was Diana even bij mij op bezoek en ik kreeg van haar drie leuke lakjes uit Brazilië van het merk "Impala".
Net als andere neon kleuren is deze gele ook moeilijk op de foto te krijgen. Het is echt de kleur van zo'n gele markeerstift en dus heel opvallend. Ik durf nog steeds niet goed neon op mijn handen te dragen en juist omdat ik morgen een gebarencursus heb (waarbij je handen dus goed opvallen) heb ik 'm toch op gedaan!

Dit zijn drie laagjes, dus voor een neon kleur goed dekkend!


Ik heb er met oranje en rood sinaasappels op gestempeld.

Have a nice and sunny week :)

6 opmerkingen:

Esther zei

Ontzettend gaaf!!!!! Staat je echt goed met je bruine handen.
De foto's zijn leuk gemaakt zo met die citroen erbij :-)

Ashesela zei

Ah this is so cute!!! XD

Ellen zei

wow leuk hoor..vind het geel je goed staan..

-Diana- zei

Staat je echt super en heel leuk met dat fruit erop <3

Tanja zei

Gaaf!! Staat je goed!! Lekker kleurtje!! En idd mooie foto's!

Yummily zei

Erg leuk, vind de kleur inderdaad erg gewaagd, maar daar hou ik wel van!!! :D