Google Website Translator Gadget

zaterdag 3 maart 2012

Dollish Polish Dark Passenger swatches


Voor wie de televisieserie "Dexter" niet kent: Dexter is een bloedspetter analist bij de politie van Miami die een keurig leventje schijnt te leiden. Echter is hij een seriemoordenaar die altijd op dezelfde wijze mensen vermoord. Niet zomaar mensen, maar misdadigers die zware misdrijven op hun geweten hebben maar daar niet voor zijn gestraft. Dexter speelt eigen rechter om zijn duistere driften te bevredigen die hij zijn "Dark Passenger" noemt.

Ik vind het een geweldige serie omdat de verhaallijn onverwacht en spannend is. Echte "smerige" details zie je niet. Steeds staat Dexter op het randje om ontdekt te worden. De personages zijn allemaal grappig en je krijgt zelfs sympahtie voor de hoofdrolspeler die seriemoordenaar is. De scenes spelen zich af in Miami wat een prachtige sfeer geeft en ook komen er plaatselijke eetgewoontes voorbij. Hierdoor heb ik zelf voor het eerst American pancakes "from scratch" gemaakt, met succes, dus ik ga het morgen weer doen en dan met blauwe bessen erdoor.

Maar we dwalen genoeg af: verder naar de nagellak! Deze kleur heb ik niet alleen vanwege de naam gekocht, maar ook omdat ik de naam "blurple" (blue/purple) al vaak in blogs voorbij had zien komen en ik graag zo'n kleur wilde.


"Dark Passenger" is een echte "blurple", niet paars en niet blauw, precies ertussen in. Deze lak heeft bovendien als bonus een roze shimmer die voor een duohrome effect zorgt. Ik krijg het helaas niet goed op de foto vastgelegd. De kleur is heel rijk en gepigmenteerd. Heel bijzonder. Ik draag hier twee laagjes met topcoat. Ik kreeg helaas redelijk snel tipwear, maar ach; dan kan ik weer een ander lakje dragen.


"Dark Passenger" is een creatie van Dollish Polish op Etsy.

3 opmerkingen:

ninadesiree zei

Wauw, wat een geweldig lakje!!

Esther zei

Gave kleur, heel mooi glossy!

Tanja zei

Wat een mooie kleur!!!