Google Website Translator Gadget

zondag 12 februari 2012

Nubar Boyfriend Jeans en M51


Daar ben ik eindelijk weer met een nieuwe creatie! Het is nog steeds te donker om mooie foto's te maken, maar ik wilde jullie toch niet langer laten wachten?
In het echt is deze nagellak iets lichter van kleur en helaas: mijn handen zijn momenteel ook echt niet zo bruin!

Ik heb hier de prachtige kleur "Boyfriend Jeans" van Nubar op. Echt een prachtige blauwe creme lak die goed glanst strak opdroogt. Twee laagjes dekt volledig en de droogtijd is oké. De kleur zou ik eerder richting "teal" omschrijven, een "dusty teal", echt heel mooi en apart, vooral voor een blauw liefhebber als ik.

Ik heb mijn lievelings plate van Konad hiervoor gebruikt: M51 en de stempel ongelijk op mijn nagel gedaan voor een speels effect. Ik vind het vaak leuker om de nagels niet helemaal gelijk te maken (wat mij toch niet goed lukt en dan valt het juist op). Ik heb gestempeld met "Metallic Muse" van China Glaze.

6 opmerkingen:

Leticia zei

Very cute manicure!

Tanja zei

Jaaa! Weer een nieuwe crea :)
Wat een gave kleur is dit!! Heel mooi met die stempel!!

Polish lover zei

I love this mani, it is beautiful

Ellen zei

Dit is ook 1 van mijn favoriete plates en de kleur is ook erg mooi!!

Leuk gedaan!

♥neelai♥ zei

cute combo! :)

-Diana- zei

Super :)