Google Website Translator Gadget

maandag 20 februari 2012

Neon Blossoms


Ik was echt snel klaar met de grijze nagellak. Ik wilde heel graag zonnige en fleurige nagels dus heb twee neon kleurtjes uitgezocht en daarmee gesponst. Zoals ik wel eens eerder heb verteld vind ik neon nagellak op mijn handen soms een beetje teveel van het goede, ook al weet ik dat het wel staat bij mijn huidskleur. Ik voel met dan iets te opvallend ofzo. Omdat ik toch al "Michelle van die nagels" ben, denk ik. Op deze manier vind ik het dan net iets minder heftig.

Ik heb eerst gelakt met "Snow" van China Glaze en gesponst met de roze "Pool Party" en de geel-oranje "Sun Worshipper", ook van China Glaze. Wie kent ze niet?
Daarna heb ik met witte stempellak bloemtakjes/knopjes gestempeld met een XL-plate.


Ik had eigenlijk bedacht om met groen te stempelen maar ik ben toch blij dat ik het met wit heb gedaan. Het heeft zo een bijzonder effect. Het lijkt net alsof de bloemetjes uitgeponst zijn of iets dergelijks, maar ze zijn gewoon eroverheen gestempeld.

Ik hoop dat mijn nagels de lente inluiden met een lekker zonnetje en betere temperaturen.

5 opmerkingen:

Ellen zei

Wow echt Prachtig! Misschien dat Ik je wel namaak voor de Vakantie als je dat goed vind

Esther zei

Echt helemaal WAUW!! Vind idd de witte stempels perfect lijkt idd of je ze gesponst had ofzo...

Tanja zei

Aaaaaaaa super gaaf!!! Deze nagels wil ik ook :)
Heel erg mooi die combi en dan spongen!!
Staat je idd goed die neonkleurtjes!!

Sonja zei

Ze zijn super. Al lekker lente gevoel!

Miilou zei

erg leuk voor de zomer met die vrolijke kleurtjes!