Google Website Translator Gadget

vrijdag 13 januari 2012

Snowglobe over Steady as she rose


Ik had weer zin in een wat rustiger kleurtje maar wel met wat bling bling. Ik heb gekozen voor OPI "Steady as she rose" van de Pirates of the Caribean collectie.
Een hele zachte rose kleur die neigt naar beige maar ook wel naar lila. Heel apart en stijlvol vind ik.


Snowglob is een heldere lake met daarin kleine en grotere multi glitter, holo glitter is het zelfs denk ik.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

6 opmerkingen:

Esther zei

Hele mooie combinatie! Je ring past er ook mooi bij :-)
Droogt deze glitterlak goed?

Michelle zei

dank je Esther!

Ik weet niet of die snel droogt want ik heb er sneldrogende topcoat overheen gedaan vanwege de "grittiness". En ik had drie lagen steady as she rose, dus dat maakt ook al dat het minder goed droogt.

Ellen zei

Mooi gedaan en lekker rustig kleurtje

Tanja zei

Wat een stijlvolle kleur! Hij staat je mooi!! En past inderdaad precies bij je ring! Gaaf met die glitters er overheen!!

Esther zei

Denk dat ik toch een keer ga zoeken voor de glitterlak....

Anne-Marie zei

Mooi!!