Google Website Translator Gadget

donderdag 19 januari 2012

Pink Crackle en Flakies

Momenteel heb ik een andere creatie op mijn nagels, maar ik heb geen tijd om een foto bij daglicht te maken. Bovendien schaam ik mij voor mijn droge nagelriemen omdat ik vanwege mijn werk heel vaak mijn handen moet wassen. Inmiddels is er ook tipwear te zien en klaag, klaag, klaag... ik was toch al niet tevreden omdat de stempel eruit ziet als een zwarte vlek in plaats van een bloem.

Gelukkig heb ik nog wel andere foto's, dus hier komt nog een foto uit december. Ik heb OPI "La Paz-atively hot" (eigenlijk de matte variant, maar dat zie je niet meer omdat het door de topcoat toch glazend is geworden) met daarover een zwarte crackle lak van Isadora en daar weer overheen een flakie van Golden Rose.

3 opmerkingen:

Ellen zei

Vind het wel leuk met de flakies erbij :)

Tanja zei

Mooi effect flakies en kraklak :) Gave kleurcombi ook!!
Hier ook megadroge handen en nagelriemen :( ben lekker veel aan het smeren overal in huis en op werk slingeren potjes nagelriemcreme haha!

Esther zei

Zou het ook door het weer kunnen komen? Ik heb het ook erg op het moment, heb het potje naast de pc staan.
Ik moet zelf toch erg wennen aan de zwarte crackle, vind het vaak zonde van de basislak.
De flakies staan mooi erover!