Google Website Translator Gadget

zaterdag 10 december 2011

Red French Christmas


Wat zijn de dagen voor kerst toch verschrikkeijk donker. Gelukkig is er binnen en buiten al steeds meer kerstversiering met lichtjes te zien. Mijn huis is nog niet in kerststemming maar mijn nagels al wel.

Ik heb eerst twee laagjes OPI "My daddy's the king", voor mij een "nude" kleur opgedaan met daarover een laagje Orly "Winter Wonderland" voor een mooie shimmer. Daarna heb ik kerst decals van "Born Pretty Store" op mijn nagels aangebracht. Voor de verandering heb ik ze voor de kijker rechtop gedaan en niet voor mezelf. Maar ik kan er niet echt aan wennen dus volgende keer doe ik het weer op mijn eigen manier en niet op de nagelstyliste manier.

De french rand heb ik gesponst met OPI "Red My Fortune Cookie" en "Gettin' Miss Piggy with it".n Daarover heb ik nog gestempeld met "Devotion" van China Glaze en Konad stempel M14.

Bedankt voor het kijken en fijn weekend!

2 opmerkingen:

Ellen zei

Vind ze heel mooi geworden! Echt kerst..

Laura. zei

Super mooi! ;o