Google Website Translator Gadget

zaterdag 3 december 2011

Orly Oui


Dit is "Oui" uit de Holiday Soirée 2011 collectie van Orly. Deze lijn bevat meer prachtige lakjes maar ik heb me ingehouden en er maar eentje gekozen. Deze kleur is donker lila met veel gouden shimmer. De finish is bijna "foil" achtig. Een prachtige en aparte winter kleur.

Dekt in twee laagjes. Ik had beter de bovenrand ook kunnen lakken want een wit randje is gelijk zichtbaar. Ik weet niet of het krimp is of heel snelle tipwear. Ik denk het laatste want met Poshé topcoat heb ik nooit krimp en de lak hard niet heel erg uit, het blijft iets zacht, maar beschadigd, op de tipwear na dan, niet.

2 opmerkingen:

Nathalie zei

Erg mooi! Zelf houd ik ook van Orly, de kwaliteit is echt top. x

Laura. zei

Echt een mooi lakje ! x