Google Website Translator Gadget

donderdag 29 december 2011

Gettin Miss Piggy with it over black


Met kerst had ik deze nagels. Het was mijn vaders idee om "Gettin miss piggy with it" over zwart heen te doen! Zeer geslaagd, al zeg ik het zelf :-)



We hebben kerst dit jaar met de familie bij ons thuis gevierd, cadeautjes onder de kerstboom en s avonds een Indische rijsttafel.

Ik heb ook een nieuwe hobby, cakepops maken. Dat zijn kleine cakejes met een laagje chocola of snoep eromheen en leuk versierd op een lollystokje. Het doet me wel aan mijn nagelhobby denken. Eerst een mooie gladde basis maken met een leuk kleurtje en dan versieren. Ook een leuk priegelwerkje maar ik heb er wel geduld voor. Deze had ik samen met mijn moeder gemaakt.

3 opmerkingen:

Esther zei

Wat leuk dat je vader deze combinatie had gekozen, hele mooie keuze! Het eten ziet er heerlijk uit en de cakepops zijn echt super. Zo creatief!

Ellen zei

zooo leuk! leuk dat je vader met het idee kwam het eten ziet er jummie uit :) heerlijk! en je cakepops zijn haast zonde om op te eten ;)

Tanja zei

Super leuk die cakepops! zijn goed gelukt :)
En wat een werk zo'n rijsttafel! Zal zeker wel gesmaakt hebben!!

En heel mooi je nagels!! Gaaf om gettin' miss piggy with it over zwart te lakken!! Wat een mooie combi!!
Ik ga je blog blijven volgen hoor, wil al die mooie crea's niet missen!!