Google Website Translator Gadget

maandag 28 november 2011

Stella en Rainbow Connection

Vandaag ben ik jarig! Nog 1 jaartje verwijderd van de gevreesde 40 :-(



Ik wilde lekker bling bling nagels met OPI "Rainbow Connection" en koos China Glaze "Stella" voor eronder omdat die kleur matcht met de kleur van de jurk die ik gisteren aan had.

Ik had geen zin om uitgebreid mijn verjaardag te vieren omdat ik nog steeds heel erg moe ben door de ziekte waar ik nog niet helemaal van af ben. Ik heb het alleen met mijn naaste familie gevierd, wat ook heel gezellig was.

Kijk maar, het past mooi bij de jurk.

En vandaag heb ik dit rokje aan, daar staat de kleur ook mooi bij.
Ik weet nog niet wat ik vandaag verder ga doen. In ieder geval even lekker buiten een frisse neus halen. En ook even inslaan want deze week heb ik dan zo'n 30 collega's en 80 kinderen op mijn werk om te trakteren, hahaha

3 opmerkingen:

Esther zei

Heel mooi, ze passen zeker mooi bij je jurk! Gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag!

Nails of polish zei

Love your nails.
I'm following you now

Nails of polish zei

Ohw en gefeliciteerd nog!
Beter laat dan nooit.
Zijn leuke party nails!!