Google Website Translator Gadget

maandag 7 november 2011

OPI Muppets Collection

Uiteraard ben ik ook opgegroeid met de Muppets en ben nog steeds groot fan, vooral van Miss Piggy en Kermit. Toen ik hoorde dat OPI de Holiday 2011 uit zou brengen was ik ook heel enthousiast over de namen en de kleuren. Omdat ik niet vaak glitterlak draag heb ik met toch ingehouden en maar twee full size lakjes gekocht. Het minisetje wilde ik zeker hebben vanwege het doosje.


Toen ik mijn bestelling via Ebay binnen kreeg lag ik nog in het ziekenhuis en mijn man heeft het gelijk voor me meegenomen om me op te vrolijken. Het personeel vond het ontzettend leuk dat ik mijn nagels ging lakken toen ik me wat beter voelde en ik heb ook gelijk -op verzoek van een lieve verpleegkundige- "Rainbow Connection" uitgeprobeerd.
Hier heb ik twee laagjes "Designer De Better" op met twee laagjes "Rainbow Connection" erover op de ringvinger.

Lopen jullie ook warm voor de OPI Muppet collectie en welke kleurtjes heb je gekozen?

3 opmerkingen:

Ellen zei

Jaaa dit is een super collectie!! Heel mooi!!

Shannara zei

zitten inderdaad hele mooie tussen, maar weet niet of ik ze ga kopen
Deze staat jou erg mooi

Esther zei

Ik vind het ook een gave collectie, kijk er niet meer naar anders wil ik ook bestellen hihi