Google Website Translator Gadget

dinsdag 15 november 2011

Essence The Dawn is Broken met M61


Ik koop bijna nooit meer drugstore merken nagellak omdat ik steeds teleurgesteld raak door de kwaliteit en kleurtjes. Uiteraard zijn er uitzonderingen, de nagellak van H&M vind ik heel fijn. Omdat vele nagellakliefhebbers zo enthousiast zijn over Essence en ik mooie swatches had gezien van deze kleur besloot ik de gok toch maar weer een keertje te wagen.

Hoewel ik uiteindelijk over deze creatie best tevreden ben, ben ik in het lakje zwaar teleurgesteld. Hij is veel donkerder dan ik had gedacht, ik verwachtte heel licht grijs, richting wit, met een uitgesproken donkere shimmer erin. Nu heb ik geen foto om te laten zien hoe de kleur op mijn nagels eruit ziet omdat ik geen daglicht had toen ik aan het lakken was en ik de stempel direct erna heb gemaakt.
Buiten dat de kleur donker is dan gehoopt komt de shimmer ook in het geheel niet naar voren bij mij. Ook vind ik persoonlijk de kwaliteit niet super; dik en smeerde niet zo fijn en ik vond de droogtijd aardig lang. Er was echt een sneldrogende topcoat nodig om de lak goed uit te laten harden.


Ik zal na deze teleurstelling voorlopig geen Essence lakje meer kopen ook al is iedereen nog zo enthousiast.
Zo ben ik met alles: stel mij teleur en ik kom niet terug. Verkoop mij een bol knoflook voor 1 euro dan kom ik nooit meer bij die groenteboer. Verkoop mij een biefstuk met zenen en ik kom nooit meer bij die slager. Een pakket wat verstuurd is met brievenbus post wat niet aankomt en de schuld wordt bij TNT neergelegd en je komt mij niet voldoende tegemoed: ik bestel nooit meer in de webshop.

Wanneer ben jij teleurgesteld in je aankoop?

5 opmerkingen:

Esther zei

Wat jammer dat deze ook zo is... ik heb dat dus ook vaak met Essence ik koop ze ook bijna niet meer, heel soms nog een LE ofzo maar heb de rest ook weg gedaan. Drogen vaak slecht, lakken niet fijn of ze zijn zo dikkig :-(
Ik ben erg teleurgesteld als een kapper iets aansmeert en blijkt dat het helemaal niet fijn is voor krul haar!

Michelle zei

Er zijn gelukkig gelijk gestemden :)

Ik vond mezelf al zo verwend!

Shannara zei

ziet er toch mooi uit

♥neelai♥ zei

love it! :)

Laura. zei

Echt mooi gedaan ! ik volg je blog, volg jij mij terug via GFC?X