Google Website Translator Gadget

maandag 31 oktober 2011

Skyscraper and leaves


Hallo allemaal! Ik heb even niet kunnen posten, hebben jullie mij gemist? Als ik zelf bloggers volg die een tijdje niet posten maak ik me altijd zorgen dat er iets aan de hand is. In mijn geval was en is er ook echt iets. Ik ben heel erg ziek geweest en heb zelfs 12 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik ben nu thuis verder aan het herstellen en heb vandaag weer eens heerlijk kunnen stempelen.


Ik heb gelakt met "Skyscraper" uit de Metro collectie van China Glaze en de blaadjes gestempeld met blue en pink pearl met een Konad plate van "Coraline", CO2 (limited edition van ik denk 2 jaar geleden) en M31.

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze geen reactie konden achterlaten. Ik heb het opgezocht en er zijn de hele tijd al problemen bij blogger. Ik heb nu de reacties in een pop up venster laten komen en hopelijk lukt het op deze manier wel.

2 opmerkingen:

Shannara zei

waw ziet er heel leuk uit!

Esther zei

Ik ben blij voor je dat je weer thuis bent! Je nagels zien er weer mooi uit!