Google Website Translator Gadget

zaterdag 8 oktober 2011

Nagel- en handverzorgingsadvies met gratis nagellak van KOH!



Net als vorig jaar zit er in "Linda" magazine een bon waarmee je gratis nagel- en handverzorgingsadvies krijgt bij parfumerie "Mooi", waarna je gratis nagellak van KOH! mag uitzoeken.

Omdat volgens de verkoopster mijn nagels zo mooi waren gelakt, vond ze het zonde om de nagellak eraf te halen en heeft ze voornamelijk over de producten van KOH verteld, speciaal passend bij mijn handen en nagels. Ik heb geen echte problemen, alleen erg droge nagelriemen. Hier raadde ze de speciale nagelriemcreme "All over the top" aan voor 's nachts. Deze heeft ze ook aangebracht. En een mooie voedende creme. Ik was al bekend met de producten van KOH en had vorig jaar al een mini manicure gehad, dus vond het we prima dat ze mijn nagels niet ging lakken, dat doe ik toch liever zelf.

Helaas was er nog weinig keus aan lakjes, veel waren uitverkocht. En ook mocht ik niet uit de nieuwste collectie kiezen.
Uiteindelijk koos ik nr 121 Aubergine, een mooie diepe, donkere kleur.

2 opmerkingen:

Shannara zei

mooie actie, vind het toch een mooie kleur hoor

Ellen zei

Mooie kleur!!