Google Website Translator Gadget

zondag 25 september 2011

Salmon Pink with Dots




Dit is een lakje wat ik in Portugal heb gekocht van het merk "Andreia", helaas geen leuke naam, maar gewoon een nummer: 45.
De swatch is niet smetteloos, omdat ik 10 minuten later (nog op vakantie) in het zwembad ben gedoken en het ondanks de sneldrogende topcoat toch wat is gaan rimpelen. En de foto is pas twee dagen later genomen en in mijn geval zie je dan reeds uitgroei.

Terug in Nederland heb ik er toch wat nailart aan toegevoegd. Ik heb het creme lakje verlevendigd (en strakker laten trekken) met China Glaze "White Cap" zodat er een mooie gouden gloed overheen kwam. Daarna heb ik met witte stipjes gemaakt met de grote punt van een dotting tool en daaroverheen met de kleine punt stipjes met dezelfde kleur als de nagellak en met OPI "Who the Shrek are you".

1 opmerking:

Esther zei

Leuke fleurige combinatie!