Google Website Translator Gadget

donderdag 8 september 2011

OPI Pamplona Purple met M7 en M77




Het wordt zo langzamerhand toch tijd voor donkerdere kleuren en kleuren die passen bij de herfst. Ik dacht meteen aan "Pamplona Purple" van OPI. Een favoriete kleur van mij.
Ik heb er wat glitter op gestempeld met "Winter Wonderland" van Orly. Dit keer niet op de tips maar aan de onderkant van mijn nagel. Daarover heb ik de bloemetjes gestempeld met M77 en SN pastel pink. Helaas kwam de stempel niet zo mooi uit over de glitter als ik had gehoopt.
Op de bovenkant van de nagels heb ik nog een kleine vlinder gestempeld met M7 in SN white en daarop een kleine roze rhinestone.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dit is een van mij n favo opi kleuren.....!!! gr debby

Ellen zei

Toch een mooie creatie geworden hoor! Ik loop al 3 dagen met 1 gelakte hand rond en 1 naakte hand :S haha..mijn nagels zijn een RAMPEN plan hihi.

Esther zei

Hele mooie kleur! Ik vind het ook wel weer leuk om wat meer donkere nagellak te dragen.

♥neelai♥ zei

love it! :)