Google Website Translator Gadget

zondag 11 september 2011

Chococat & Funky Leopard




Voor deze creatie heb ik een nagellakje van een Portugees merk gebruikt "Higicol Andreia" nr 63. Er staat op dat het een "anti-allergene" nagellak is. Het is in ieder geval hele fijne nagellak, die mooi dun is, niet streept, snel en strak opdroogt en dekt in twee laagjes. De kleur is taupe/donkerlila en er zit een roze gloed overheen die je in het flesje goed ziet maar op de nagel amper.

Ik heb chococat gestempeld met één van mijn nieuwe Hello Kitty imageplates en de luipaard vlekken met M57. Voor de felle stippen heb ik een dotting tool gebruikt en twee neon lakjes van China Glaze; Pool Party en Kiwi Coolade, jullie hebben ze vast wel herkend.

Als ik stempel met zwart gebruik ik altijd "Black Pearl" special nailpolish van Konad. Deze ziet er in het potje wat grijzig/antraciet uit, maar hij stempelt gewoon pikzwart. Het voordeel van deze kleur is dat hij minder snel uitloopt dan de gewone zwart. Bij zwarte stempels is het extra belangrijk dat je de topcoat "zwevend" opbrengt om te voorkomen dat je stempels uitlopen.

4 opmerkingen:

Esther zei

Wat een mooie kleur is dat!

Ellen zei

Erg leuk!! Geeft me weer even wat inspiratie..ben zoo inspiratieloos!

Anoniem zei

Wauw....mooie kleur!!! gr debby

Nail art info zei

Leuk gedaan Michelle,.. een keer niet alles hetzelfde maar een paar verschillende per hand. Heb je bewust de Hello Kitty op de kop gezet? of kies je er bewust voor om hem zelf rechtop te zien?

Stuur gerust een keer foto`s in als je wilt, we zullen de bron uiteraard vermelden!