Google Website Translator Gadget

donderdag 1 september 2011

Angel Hello Kitty






Vandaag kreeg ik de Hello Kitty plates binnen die ik heb besteld bij Beautiful Scratchers! Ik wilde ze gelijk uitproberen en laten zien. Omdat het morgen mooi weer beloofd te worden besloot ik er een holo lakje onder te doen en koos "Kaleidoscope him out" van China Glaze.

Ik ben erg blij met het resultaat en als een kind zo blij met de plates! Eentje is met vriendjes van Hello Kitty zoals Charmmy Kitty, Chococat en Keroppi en de andere zijn met alleen Hello Kitty en haar beertje. Het leuke is dat de laatste twee spiegelbeeld figuren hebben en je dus je linker en rechterhand kunt laten spiegelen.

De plates zijn van zeer goede kwaliteit. De lijntjes zijn soms iets dun, maar als je handig bent met stempelen is dat geen enkel probleem. Ze zijn iets groter van formaat dan de originele Konad plates, bevatten meer afbeeldingen en relatief heb ik er nog minder voor betaald, omdat er geen verzendkosten bij komen. De plates kosten $7 per stuk en worden dus gratis verzonden.

5 opmerkingen:

Melanie zei

How original and sweet!

Ellen zei

Zo cute, mooi hoor. Twijfel nog om te bestellen. Erg leuk!

Nicky zei

Pretty nails. Mine is the exact same almost, except the hearts are on my index fingers and I couldn't get your pinky kitty to stamp on my finger so I had to use the smaller hk sitting with dots. I just got my Hello Kitty plates from them on Wed. I love them.
You have great taste!! LOL.
Nicky

Alice @ NailsbyAlice zei

I'm not a huge fan of hello Kitty but I like this nail art :)

Esther zei

Vind ze echt heel leuk!