Google Website Translator Gadget

vrijdag 19 augustus 2011

Zoya Ivanka met HK metal inlay






Ook al ben ik 38 jaar, ik vind Hello Kitty heel erg leuk en als er nageldingetjes van te vinden zijn dan wil ik ze heel graag hebben. Ook toen ik deze metalen "inlays" zag op Ebay was ik meteen verkocht. Toch heb ik ze nog heel lang laten liggen voordat ik er wat mee ging doen. Deze "inlays" zijn recht en er steken hoekjes uit als je die op de ronde nagel legt. Hierdoor ben ik bang dat ik snel blijf haken in mijn (lange) haar, waardoor de nailart snel verpest zou zijn. Echter, laten liggen is helemaal jammer. Ik heb de inlays wel een beetje ronder gebogen over het uiteinde van een schroevendraaier zodat ze de vorm van mijn nagel volgen.

Gisteren heb ik de nagellak "Ivanka" van Zoya opgedaan. Ook al iets wat ik veel te lang had laten liggen zonder wat mee te doen. Ik vind het een prachtige kleur en vind groen ook altijd heel mooi staan bij anderen maar voor mezelf kies ik er niet snel voor en ik weet niet waarom.

Vandaag wilde ik er toch nailart opdoen, want dat was alweer veel te lang geleden. Tussen de vorige en deze nagel heb ik ook nog twee dagen "calcium nail whitner" van KOH op gehad.

Ik heb op twee nagels de Hello Kitty inlays gebruikt en verder versierd met gouden bloemen "fabrics" en gele, iriserende appeltjes "fabrics", omdat Hello Kitty gek is op appels :)

Daarover heen zitten twee hele dikke lagen seche vite zodat het oppervlak van mijn nagels toch glad aanvoelen. Ik hoop dat ik er in ieder geval dit weekend van kan genieten.

6 opmerkingen:

Kirs zei

heel erg mooi zeg! en volgens mij is hello kitty gewoon lekker tijdloos voor iedereen ;-) Super gaaf!!! xxx fijn weekend!

BlogeretteJoelle zei

Volledig mee akkoord! Hello Kitty is tijdloos! :-) Hier is zowel dochter als mama gek van Hello Kitty!
Ik had persoonlijk voor een donkerder kleurtje zonder glitters gekozen, omdat ik denk dat de inlays beter zouden uitkomen.

Michelle zei

Je hebt gelijk hoor Joelle! De kleur is wel donker genoeg, maar het is de finish die te dichtbij komt. Een creme lakje zou beter zijn geweest. Alleen zat de lak er al op en een dag later bedacht ik me pas dat ik er nog iets op wilde.

Esther zei

Ik vind de kleur je heel mooi staan en die 3de foto met die bijpassende armband.... zoooo mooi!!! Waar heb je die gekocht?

Michelle zei

dank je wel :)

Esther, ik heb 2 zomerbandjes van de Etos om en de groene jade kralen heb ik gekocht bij beadle.nl en zelf geregen. Ook heb ik nog een dun paars kralenarmbandje van Zeeman om

alles bij elkaar gezocht en super cheap, hahaha, I like!!!

Esther zei

Jeetje echt creatief geweest dus! Het staat echt heel leuk!