Google Website Translator Gadget

maandag 15 augustus 2011

OPI Serena setje: Spark The Triomph en White Shatter






Vorig weekend kwam mijn kleine vriendinnetje logeren. Dat is op zich al een groot feest, dus een cadeautje hoeft voor mij echt niet. Al is cadeautjes krijgen altijd leuk en als het dan ook nog van OPI is dan heb ik echt een "lucky day"!

Ik kreeg een OPI Serena Williams setje, de "Spark the Triomph", waarvan ik hier twee laagjes op heb. De glitter is wel gritty, maar met de shatter erover en topcoat valt dat redelijk weg. De kleur is niet geel/goud maar meer wit goud, is dat platinum of iets dergelijks? Ik vind het in ieder geval een hele mooie kleur.

Met de white shatter erover is het toch wel apart maar niet te opvallend. En het staat overal bij. Ik heb het nu al een week op mijn teennagels en op mijn vingernagels en het ziet er nog steeds perfect uit.
De white shatter van OPI vind ik ook heel fijn, hij breekt op een mooie manier. Ik vind topcoat erover altijd wel mooier voor de glans en om het gladder te maken.

4 opmerkingen:

Esther zei

Dit is wel een mooie frisse combinatie. Toch moet ik zelf altijd erg wennen aan die crackling lak, vind zelf de zilvere heel mooi.

shannara zei

vind het heel mooi, ben zelf ook dol op glitter en crackle

robin zei

heb hem ook! vind alleen de white shatter op typex lijken ;/

♥neelai♥ zei

so pretty! love those glitters! :)