Google Website Translator Gadget

donderdag 25 augustus 2011

Not so bora bora-ing pink met M76




Ik wilde eigenlijk OPI "Cozu melted in the sun" opdoen. Dat vind ik een geweldig mooie kleur en ik had echt behoefte aan een zonnige nagellak met dit weer. Maar toen zag ik opeens daarnaast "Not so bora bora-ing pink" staan en ik dacht "hé, welke kleur is dat?" Hoe kon ik dat vergeten want saai is deze roze inderdaad niet. Dus Cozu moet nog even wachten.

Ik heb met "wine red" stempellak de roosjes erop gestempeld met M76.

Ik heb dus geen matchende teen- en vingernagels, maar bij de french pedicure staat eigenlijk alles wel en ze zijn allebei toch roze!

3 opmerkingen:

Ellen zei

leuk gedaan..heb totaal geen inspiratie en alleen maar 1 kleur op mijn TE korte nageltjes..het liefst REN ik nu naar de nagelstyliste maarja...

Vind deze nailart erg leuk gedaan.

Esther zei

Deze kleuren passen mooi bij elkaar!

Melanie zei

Roses are so cute and the colors match great. Thanks for showing.

I follow your blog now for a pretty long time and maybe you followed mine on Melaniesnailpolish (The Color Palette), but I moved to a new blog that fits my ideas. Maybe you would like to take a look at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
Maybe I see you there :)