Google Website Translator Gadget

dinsdag 2 augustus 2011

Chique French





Toen ik jaren geleden met nailart begon maakte ik meestal french randjes, in gewoon wit, een kleurtje of glitter met behulp van een sjabloontje en dan een versiering met stickertje of losse nailart die ik erop plakte met topcoat.

Nu ben ik nog steeds niet goed in een french maken uit de losse hand en omdat ik het werken met sjabloontjes ook niet handig vind maak ik een french randje meestal zoals dit; uit de losse hand en dan een stempel erover zodat je niet ziet dat het randje niet zo netjes is.

Ik heb mijn nagels eerst gelakt met één laajge "Diva Bride" en toen de tips met twee laagjes "Snow" en twee laagjes "Snowglobe", alledrie van China Glaze.

Toen heb ik gestempeld met SN black pearl en M83 en rhinestones aangebracht.

Hou je van french nails in het wit of een kleurtje of lak je liever je nagels in één kleur?

Bedankt voor het lezen en je reactie!

5 opmerkingen:

Malinka zei

Oe, wat mooi! Ik doe nooit french, meestal iets over m'n hele nagel. Maar m'n nagels zijn nu wel erg lang en moet ik het van mezelf toch maar een keertje doen. Je hebt me in ieder geval inspiratie gegeven, dus wie weet zie je bij mij binnenkort ook wel een frenchfoto :-)

leontien zei

wow mooi michelle.

Ik vind alle kleuren mooi als randje. ik heb niet zo vaak omdat ik korte nagels heb en dan maar klein randje. Ik vind dit wel erg mooi. Lijkt wel opal zo op de 2de foto.

Esther zei

Ik had vroeger altijd french en vind het nog steeds super mooi. Toch draag ik alleen maar kleuren over de hele nagel, mn nagels zijn erg aan het verkleuren helaas...

-Diana- zei

Heel mooi, ik vind french randjes erg leuk zowel in wit als in een kleurtje :)

shannara zei

wow zo mooi allemaal, helemaal top !!!