Google Website Translator Gadget

dinsdag 30 augustus 2011

CG Peachy Keen met bloemen




Hoewel de zomer in Nederland het maar laat afweten heb ik nog steeds geen zin in donkere kleuren op mijn nagels.
Ik heb dit keer gekozen om "Peachy Keen" van the "Up and Away" collectie van China Glaze op te doen.
Ik weet het niet zo goed met deze kleur. Ik hou wel van oranje, maar ik had van een "peachy" kleur toch verwacht dat ie wat geler zou zijn. Ook vind ik het jammer dat de lak geen hoogglans heeft, want daar houd ik zo van bij crème lakjes. Peachy Keen is behoorlijk mat/dof en laat zich wat mij betreft niet zo gemakkelijk opbrengen. Dik, maar toch niet goed dekkend, droogt snel en trekt snel open als je er teveel overheen gaat met je kwast.

Ik heb de bloemen, in drie formaten, gestempeld met met de XL plate F en SN white. De dotjes heb ik gemaakt met Hi-Tek van China Glaze en een dotting tool. Als laatste heb ik nog gele rhinestones erop gedaan.

Zijn jullie al toe aan herfstkleuren of nog niet?

brrrr ik vind het op dit moment echt heel koud (of word ik ziek?), ze voorspellen gelukkig voor vrijdag 21 graden! Afwachten maar weer.