Google Website Translator Gadget

dinsdag 19 juli 2011

What's in my bag?






Van Dianakreeg ik de leuke tag "What's in my bag".

Zelf vind ik het altijd leuk om blogs te lezen en te zien wat anderen in hun tas hebben, iets "wat eigenlijk niet mag" en wat kleine kinderen altijd willen doen.
Dus vandaag krijgen jullie een kijkje in mijn tas.

Dat ik gek ben van Hello Kitty mag duidelijk zijn. Voor mijn werk heb ik een andere tas waar mijn agenda en andere werkspullen inzitten. Voor "uit eten" of een snelle boodschap heb ik een kleine handtas (en uiteraard heb ik nog veeeeeel meer tassen) maar deze tas neem ik mee als ik ga shoppen of een dagje uit ga, ergens naar familie, vrienden oid.

Helaas lukt het me nog steeds niet om de foto's zo te plaatsen als ik wil, dus kan niet eerst een foto plaatsen en dan tekst eronder, sorry.

De tas zelf is van simpel zwart canvas met een zilverkleurige hello kitty 3d print erop. Er zit een lange schouderband aan die ik altijd overdwars draag, dat doe ik met bijna al mijn tassen. Ik heb de tas 2 jaar geleden in Griekenland gekocht. Ik heb er ook een rugtas van in beige.

Niemand gaat denk ik de deur uit zonder geld/pasjes, sleutels en telefoon. Ik heb in de roze portemonnee los geld, mijn pinpas, AH bonuspas en rijbewijs. Andere klantenpasje zitten in het zwarte Hello Kitty credit card mapje. Ik heb o.a. klantenkaarten van The Body Shop, Yves Rocher, Mooi, Sligro etc en hierin zitten ook mijn zorgpas en OV chipkaart.
Ik heb een Iphone in een silicone Hello Kitty hoesje. Aan mijn sleutelbos heb ik een hele grote pluchen Hello Kitty hanger, zodat ik de sleutels makkelijker kan vinden. Mijn fietssleutel en autosleutel (die laatste niet in mijn tas) heb ik aan een aparte sleutelhanger. Verder op deze foto nog een USB stick (?), een pen en zakdoeken.

In andere "what's in my bag" zie ik nooit bonnetjes. Maar in mijn tassen zitten altijd heel veel kassabonnen. Ik houd die altijd apart en laat het niet in het tasje met artikelen doen. Als ik het verlies of het wordt gestolen kan diegene het zo naar de winkel brengen en geld vangen als de bon er gewoon bij zit. Vandaar... dat is mijn tic.
Kauwgom en tictac, zit wel in al mijn tassen.
Mijn zonnebril heb ik altijd bij me en ook bijna altijd op als ik buiten ben en zeker op de fiets. Ook als het bewolkt is. Ik heb namelijk last van allergieën en op deze manier komen er geen pollen en stofjes in mijn ogen. Ik ben er zo aan gewend dat ik het licht buiten ook al snel te fel vind en dus altijd een zonnebril bij me wil hebben.

Dan de tutteldingen: blottingpapier van the Body Shop, een haarklem voor als ik los haar te warm vind worden, een spiegeltje, paracetamol, Avojuice, alchohol gel (ook een tic sinds de Mexicaanse griep en ik gebruik het heel vaak), Fa mini deo, lippenspul, een mini keramische nagelvijl en een monstertje van parfum.

Dat is het.

Ik ken niemand aan wie ik de tag door kan geven die 'm nog niet heeft gehad. Dus vind je de tag "what's in my bag" leuk, neem 'm maar over en laat het me weten.

3 opmerkingen:

Ellen zei

Leuk je tas! En de inhoud met bonnetjes heb ik ook alleen bij boodschappen, vaak niet van mijn aankopen maar je hebt wel gelijk :)

Leuk om een kijkje in je tas te mogen hebben

BlogeretteJoelle zei

Oooohhh ik ben ook gek op Hello Kitty! Komt door mijn oudste dochter :-) Nu hebben beide dochters wel 1x op de week iets aan van Hello Kitty! :-))) Ook hier een backcover van Hello Kitty op de iPhone. Mag ik je vragen waar je de sleutelhanger hebt gevonden? Ik vind hem zooo leuk!

Edeline zei

Wel, na al die posts had ik verwacht om toch een potje nagellak terug te vinden in je tas. :)
Groetjes Edeline (België)