Google Website Translator Gadget

maandag 4 juli 2011

Tropical pineapple





Dit seizoen is geel echt een geziene kleur op de nagels. Mede populair geworden door de LE "Mimosa" van Chanel. Ik heb ze niet vergeleken, maar "Pippa" van Zoya is ook zo'n mooie zonnige kleur. Ik had 'm vorig jaar al gekocht en aangezien ik 'm behoorlijk dik vond heb ik er wat "Seche Restore", een nagellakverdunner doorheen gedaan.
Ik vond de kleur net iets mooier met een laagje CND Effects "Sparkling Gold" erover, maar wel opvallend genoeg om zonder stempels te dragen.

Tot ik 's avonds bij vrienden als nagerecht verse ananas kreeg met muntsuiker. Simpel, maar o zo lekker en fris op een mooie zomeravond als gister.

Ik moest gewoon gezellige ananasjes op mijn gele manicure! Dus die heb ik er vanochtend op gestempeld met SN green en PSN brown.

2 opmerkingen:

-Diana- zei

Super leuk ananasjes blijven zooo leuk en lekker :)

Esther zei

Echt super leuk!! Heerlijk zomers met die ananasjes :-)