Google Website Translator Gadget

vrijdag 1 juli 2011

Top 10 award



Afgelopen week kreeg ik van Diana de "Top 10 award.
Ik vind het altijd leuk, lief en eervol om een award te krijgen, dus Diana; "Dank je wel".

De regels voor deze award ga ik helaas wel een beetje breken, want ik geef de award niet door. Dat vind ik altijd moeilijk omdat velen de award al hebben en ik hem ook niet zomaar aan iedereen durf te geven, ik volg voornamelijk de "grote" blogs die een award vaak niet eens aannemen.

Dit zijn de regels:
- Thank the person who tagged you and link to their blog.
- Put the Top 10 Award logo on your blog.
- List your top 10 cosmetics.
- Choose 10 bloggers to tag, link to their blogs, and let them know.

En hier is mijn top 10. Ik hou veel van uitproberen dus ben niet met alles heel trouw, maar deze 10 producten blijf ik kopen als ze op zijn of als ik het nodig heb. Je kunt gelijk zien wat mijn favoriete winkels zijn en dat ik erg houd van natuurlijke producten.

(in willekeurige volgorde)
1.The Body Shop Vitamine E moisture lotion spf 15, dag verzorging met beschermingsfactor, heerlijk zachte creme die goed intrekt en niet vet is.

2.Lush “Breath of fresh air”, een toner zonder alcohol met zeemineralen

3.Lush “Lemony Flutter”, niet alleen voor de nagelriemen maar ook voor droge ellebogen

4.Lush “Dream Cream”, vol met essentieele olieën, voedend en herstellend, werk zelfs tegen muggenbulten

5.Poshé sneldrogende topcoat, doet waar het voor bedoeld is, goede dikte, fijn kwastje, geen verkleuringen, gewoon perfect

6.Palmers Coconut oil, om pluis uit mijn haar te kneden, het te voeden en glans te geven

7.“Organics” Texture my way curl keeper moisturizing hair lotion, om krullen te definiëren en te voeden, verkrijgbaar in de Afrowinkel en spotgoedkoop voor zo’n grote fles waar ik een jaar mee doe voor 3,95

8.Eucerin Allergy Sun Protection creme gel spf 25, speciaal tegen zonne-allergie. Afgelopen vakantie heb ik het voor het eerst gebruikt en ook voo r het eerst dus geen uitslag gekregen!

9.Yves Rocher voetencreme met lavendel, werkt echt goed tegen droge hielen, trekt snel in en ruikt heerlijk

10.D&G The One, mmmm heerlijk zachte romantische geur (en waarom wordt Feminine niet meer verkocht, dat was mijn echte all time favourite)

2 opmerkingen:

Linnie zei

Ik moet eens kijken voor die allergie gel. Kan slecht tegen de zon, lees supersnel verbranden en bultjes etc.

:)

-Diana- zei

Graag gedaan :)