Google Website Translator Gadget

zaterdag 16 juli 2011

Ozotic Pro: Sands 502 en Elytra 530








Op het forum Beautiful Nails 4 U had ik deze prachtige nagellakken gezien van het Australische merk "Ozotic Pro".
Zoveel kleurtjes in één lakje en dan een multichrome en glitter uitvoering. Ik vind dat iedere nagellakliefhebber deze juweeltjes toch wel IRL moet zien want op een foto komt de ware schoonheid niet over.

Ze zijn niet goedkoop en komen van de andere kant van de wereld, maar gelukkig hadden ze net een aanbieding en kun je met paypal betalen dus na meer dan een week (on)geduldig wachten heb ik ze nu in mijn bezit.

Ik wil ze eigenlijk proberen over andere kleuren, maar ik kan nu niet mijn nageltips pakken om te swatchen. We zijn namelijk bezig met de douche te verbouwen en mijn kasten zijn ingepakt om alles te beschermen tegen het stof.

Op mijn tenen heb ik deze lakjes wel geprobeerd over een zwarte lak. Dan ziet het er wel anders, donkerder uit dan in het potje.

Hier heb ik drie laagjes van de multichrome lak (502) op. De lak is erg sheer, maar dat moet ook wel om al die leuke kleurtjes door te kunnen laten. Na drie laagjes is het wel goed gedekt. Het is niet makkelijk lakken.
Er zit één laagje van de glitter over (530) die niet "gritty) aan voelt. Deze zou ik niet snel op zichzelf gebruiken maar over een bijpassendhttp://www.blogger.com/img/blank.gife kleur of juist over een koper kleur, of zwart. Ik ga het nog uitproberen als ik weer mijn tips kan.

Ik heb van dit merk ook nog een multichrome aqua/paars en glitter gekocht, ook al is dat geen goede benaming want ik weet niet hoeveel kleurtjes je wel niet kan zien bij verschillende belichtingen en vanuit verschillende hoeken.

Ozotic Pro wordt verkocht door Picture Polish.

2 opmerkingen:

debby zei

woww erg mooi!!!vooral de 502!!!groetjes debby

-Diana- zei

Prachtig ik wil ook hahahaa ;)