Google Website Translator Gadget

zaterdag 23 juli 2011

OPI Skull and Glossbones





Hallo allemaal! Vanaf vandaag heeft heel Nederland vakantie en het lijkt wel herfst! Ik hoop dat het snel beter wordt voor de vakantie gangers en uiteraard ook voor de thuisblijvers.

Ik ga er ook maar vanuit dat het door de "komkommertijd" komt dat er bijna niemand reageert op mijn blogs de laatste tijd.
Ik weet dat ik trouwe volgers heb en Diana, Ellen en Esther laten meestal ook een berichtje achter wat ik erg waardeer. En aan het aantal pageviews kan ik ook zien dat er veel lezers zijn.
Maar ik zou het echt zo leuk vinden als er meer reacties zouden komen, ook al is het maar van "Ik vind die kleur ontzettend lelijk", dat is nog altijd beter dan niets.

Ik heb nog "what's in my bag" in de planning staan en heb ook nog meer kleurtjes op mijn nagels gehad, maar ik merk aan mezelf dat ik weinig gemotiveerd ben om te posten als er amper respons komt.
Vandaar dat het al een week geleden is sinds de vorige post.

Genoeg geklaag nu. Ik ben heel blij met mijn tweede lakje die ik heb gekozen uit de "OPI Pirates of the Caribean", echt een aparte, mooie en chique kleur. Ik wilde ervan genieten zonder stempel en had er alleen een Konad stickertjes op geplakt. Ik had geen topcoat over de sticker gedaan en een sticker is nog nooit zo goed blijven zitten!

Wat vinden jullie van "Skull and Glossbones"?

4 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie kleur!

Ooh heb jij een what 's in my bag!?! Nieuwsgierig :) hihi.
Vind het stickertje schattig op deze kleur! Mooi gedaan!

Esther zei

Ik twijfel heel erg over deze kleur, vind de pirates lichte kleurtjes zooo mooi! Misschien doe ik hem toch, want nu ik jou foto's zie vind ik hem toch weer mooi ;-)
Wie weet heb jij dus nu de truc met stickers gevonden... gewoon geen topcoat erover! Ik heb namelijk ook altijd dat ze zo snel eraf gaan of krullen aan de randjes.

Gelukkig heb ik nu weer internet dat goed werkt, want ik kon niet reageren op blogs omdat alles zo slecht opende... maar nu ben ik er weer ;-)
Had op het forum een reactie achter gelaten over je kersennagels die vond ik ook super mooi!

xx

-Diana- zei

Erg leuk kleurtje en heel lief met het stickertje :) Ben benieuwd naar je what's in your bag tag hihi heb binnenkort nog een leuke tag voor je, maar heb zelf nog niet de zin gevonden om die te doen...is een laat zien hoe je al je cosmetica bewaard/neerzet tag...foto's van je lak, makeup, shampoo's in badkamer etc. Maar das bij mij echt een zooitje (behalve de lakjes) want heb veel in 2 huizen en leef grotendeels uit me toilet tas.

Leontien zei

Mooi. Ik heb hem ook. Moet nog steeds op doen.

Ik lees je blog elke dag ( zelfs 2 keer per dag ! )
Ik open paar aantal blogs smorgens en savonds. Zitten in een mapje. Ik vergeet elke keer google ww en nu zie ik dat ook zo kan