Google Website Translator Gadget

donderdag 28 juli 2011

Meisjes nailart



Even een snel blogje tussendoor, we hebben deze week twee logeetjes waar we het druk mee hebben. Mijn neefje van 10 en nichtje van 6 logeren bij ons.


En tja, als je weet dat je tante een complete nagellakmuur heeft, is de eerste vraag: "Gaan we nagels lakken". Ook als ik bij haar kom vraagt ze of ik nagellak bij me heb (wat meestal zo is).

Mijn nichtje bijt nagels, wat ook wel te zien is, zodat er maar piepkleine nagels overblijven om op te stempelen. Ze wilde net als haar tante cupcakes en glimsteentjes (heb ik nog niet hier geplaatst) erop, maar die pasten alleen op haar duim en kleine teen.

Ze heeft het er nu al vier dagen opzitten en bijna alle steentjes zitten er nog op en de nagellak heeft ook redelijk gehouden, ondanks enkele bubbelbadsessies, zwemmen en met scheerschuim spelen op mijn werk, stoepkrijten en veelvuldig DS-en en Wii-en.
Ze heeft zelfs niet meer op haar nagels gebeten, zo mooi vindt ze het.
Ik heb het dus goed gedaan.

Ik heb Zoya "Charla" gebruikt: "blauw met glitter" en "Pool Party" het meest felle roze wat ik heb.

3 opmerkingen:

BlogeretteJoelle zei

Hoi Michelle!
Eerst en vooral wil ik je bedanken voor je berichtje op mijn blog ivm de Hello Kitty sleutelhanger!
En nu wil ik je feliciteren voor het mooie werk op je nichtje haar nagels. De strikjes zijn echt superlief en de cupcake lijkt enorm mooi!
Mogen we binnenkort fotos van jouw nagels verwachten met cupcakejes? ;-)

Esther zei

Wat leuk dat ze dat wilde! Ziet er mooi uit, zelfs op die kleine nageltjes hihi
Misschien komt ze zo wel van het bijten af ;-)
Veel plezier nog!

Ellen zei

Wat leuk! Lijkt me lastig hoor op de kleine nageltjes maar mooi gedaan