Google Website Translator Gadget

zaterdag 9 juli 2011

Kiwi Coolada Mani &Pedi






Ik heb matching vinger- en teennagels gemaakt met de lekker felle neon kleur "Kiwi Ooolada" van China Glaze.

Op de tenen heb ik er een crackle lakje over gedaan "Graffiti Nails" van "Isadora".

Op de vingernagels heb ik een french gemaakt, omdat ik de kleur te heftig vind om op de hele nagel te doen. Daarover een stempel in SN "black pearl" met M51, mijn meest gebruikte Konad stempel.

Deze mamicure heb ik al vaker gemaakt in verschillende kleuren bij mezelf en bij anderen. He is makkelijk te maken omdat je de french niet netjes hoeft te doen omdat je er toch overheen stempelt.

2 opmerkingen:

Ellen zei

Wow wat een pracht combi! Heel mooi!

-Diana- zei

Erg gaaf :) Ik heb je getagged: http://dutch-diana.blogspot.com/2011/07/tag-whats-in-your-pursebag.html