Google Website Translator Gadget

maandag 13 juni 2011

Yves Rocher Orangé Doux





Daar ben ik weer!

Het was een geweldige vakantie, maar het is ook weer heel fijn om thuis te zijn.

Normaal gesproken doe ik mijn nagels als ontspanning of al uitlaatklep of afleiding van de dagelijkse sleur.
Aangezien ik daar tijdens de vakantie (blijkbaar) geen behoefte aan had heb ik mijn nagels ook soort van verwaarloosd. Op dit moment heb ik al 6 dagen geen nagellak kleurtje meer op, alleen een doorzichtig, beschermend laagje.

Voor de zekerheid had ik op het laatste moment wel stempelspullen meegenomen maar zoals ik had gedacht ben ik daar toch niet aan toe gekomen. Ik had dus genoeg gehad aan de twee minilakjes van Yves Rocher die ik in eerste instantie zou meenemen.

Uiteraard kon ik het ook niet laten om als souvenir nog twee lakjes mee te nemen. In de grote steden in Griekenland kun je het cosmetica warenhuis "Hondos Center" vinden. Op de beneden verdieping vind je de "high end" merken die je in Nederland (en alle andere landen van de wereld) kunt vinden maar op http://www.blogger.com/img/blank.gifde bovenverdieping vind je meer "budget" merken en ook Griekse merken waaronder heel veel nagellakjes. Ik heb me ingehouden en er dus maar twee meegenomen. De ware reden is eigenlijk dat ik bang was voor overgewicht aangezien we met Ryan Air vlogen die een erg streng beleid voeren wat betreft de bagage.

Nu weer terug naar de nagellak op de foto's.
Dat is dus "Orangé Doux" van Yves Rocher

De kleur is op en top zomers, koraal oranje en staat prachtig bij een gebruinde huid.
Het flesje is dus erg klein, 3ml en het kwastje daarmee ook. Ik vond het echter prettig lakken, vooral op de tenen. De lak droogde erg snel, maar dat kan ook komen door de buitentemperatuur.

Om jullie een klein beetje te laten meegenieten heb ik de foto's gemaakt met op de achtergrond het uitzicht vanuit onze villa op Skiathos. Ik kon er echt naar blijven kijken, ik vond het zo mooi!

We zijn geweest op de Pilion, Skiathos en Skopelos en hebben een aantal plaatsen gezien waar de film "Mamma Mia" is opgenomen. Toevallig komt deze film vrijdag op TV bij RTL 4 dus ik ga zeker even kijken of ik dingen kan herkennen.

Ik weet in ieder geval dat op één strand de steiger waarop je ze ziet dansen is weggehaald en gelukkig maar, want dit was werkelijk een prachtig strand met het blauwste water wat ik ooit heb gezien.

Ook zijn we bij de "Mamma Mia' kapel geweest en die trappen waren zo ongelooflijk steil, ik werd er gewoon misselijk van. Ik kan daarom nauwelijks geloven dat de voeten van Meryl Streep en Pierce Brosnan daar daadwerkelijk hebben gelopen en zelfs meerdere malen omdat een scene er nooit in één keer op staat. Ik denk dat ze alleen de onderste, ruime treden hebben gelopen en dat de rest studiowerk is, hahaha. Ik ga het vrijdag bekijken.

3 opmerkingen:

Ellen zei

Wow wat een mooi uitzicht en het zwembad! Heerlijk!

Leuk lakje!

Esther zei

Wauw wat een mooi gezicht... mooi gelakte nagels bij een nog mooier uitzicht!!!

-Diana- zei

Welkom terug :) Mooi kleurtje en heerlijke foto's <3