Google Website Translator Gadget

zondag 26 juni 2011

OPI Steady as she rose




Hier is één van de twee kleuren die ik heb besteld van de "Pirates of the Caribbean", "Steady as she rose".

Een heel bleek licht lila roze kleur. Erg mooi, maar ik weet nog niet zeker of ik het mooi vind staan bij mijn huidskleur zoals die nu in de zomer is.
Ik ga er eerst nog even van genieten zonder nailart, maar ik denk dat dit een heel mooie basis is voor stempels en ook een CND effects lakje zou hier mooi over staan.

3 opmerkingen:

Esther zei

Ik vind het echt een prachtige lak!! Staat juist heel mooi bij je huid (vind ik). Deze gaat op mn lijstje hihi

Romy zei

Een mooi kleurtje! Lijkt me zeker leuk met nailart, inderdaad!

-Diana- zei

Heel mooi kleurtje :)

Je hebt de Top 10 award van me gehad :)
http://dutch-diana.blogspot.com/2011/06/awards-awards-and-more-awards.html