Google Website Translator Gadget

donderdag 2 juni 2011

Neon pink met hibiscus



Voor iedereen die zich afvraagt of ik wel aan het genieten ben: JA!

Voor mij geen discotheken, vertier en vermaak, maar RUST en blauw water met verlaten stranden.

Precies dus zoals op deze foto. Gisteren hebben we een motorboot gehuurd en hebben we het eiland rondgevaren en kwamen we op stranden die alleen per boot bereikbaar zijn. Een geweldige dag.

Deze foto hebben jullie te danken aan mijn man die zelf volop fotograaf aan het spelen was op deze fotogenieke plek. Hij zei dat ik hier een foto van mijn nagels moest maken. Zelf maak ik namelijk amper foto's en mijn nagels zijn ook verwaarloosd. Want ik heb het te druk met van het uitzicht genieten en in mijn E-reader lezen ;-)

Op skype heb ik ook kunnen zien dat thuis alles goed gaat. De katten worden gruwelijk verwend door opa en oma dus daar hoeven we ons ook geen zorgen om te maken.

Morgen vertrekken we met de boot naar Skopelos, daar moet het nog mooier zijn. Waarschijnlijk heb ik daar geen internet, dus even geduld als ik even niet kan posten.

o ja de nagels.....

Het is een neon roze lak die ik hier in Griekenland heb gekocht, gestempeld met M29 in pastel yellow.

5 opmerkingen:

Esther zei

Heel mooi en wat een schitterend uitzicht!

-Diana- zei

Oh wow Michelle wat een geweldig nagels en uitzicht <3 Geniet helemaal van je stukje tekst hihi.

Lise zei

Wow supermooie nagels! En dan die achtergrond *kwijl*. Ik ben jaloers!
Geniet ervan!!!

http://lise-prettynails.blogspot.com

Giuditta zei

Heerlijk, geniet van je vakantie en je mooie nagels!

esmee zei

moooooooi