Google Website Translator Gadget

vrijdag 17 juni 2011

Color Club Wicked Sweet





Dit is een nagellakje met een gadget en natuurlijk wilde ik ook graag eens een nagellak met geur uitproberen, gewoon voor de fun.

Uit de "Wicked Sweet" Collectie van Color Club heb ik twee lakjes gekozen, waarvan deze met de gelijknamige naam er één is.
De geur is zoetig, vanille achtig. Ik kon er geen fruit in ontdekken. Wel een lekker geurtje en het bleef wel twee a drie dagen te ruiken. Na die tijd had ik ook al tipwear en heb het eraf gehaald. De lak droogde heel langzaam, werd niet goed hard, zelfs niet met sneldrogende topcoat erover.
Ik vind de kleur erg mooi helder en fel en de lak heeft een super mooie shimmer erin. Ik vond het wel grappig om ook foto's te maken met black light, ze geven dan echt licht.

Nu heb ik dus lakjes met geur geprobeerd, ik weet wat het is en zou daarom niet alleen maar voor de geur weer kopen. Tenzij ze eentje maken met een Dolce&Gabbana parfum maar dat zal wel niet.

4 opmerkingen:

tata-nadaver zei

Wow! girl, this beautiful.
Kisses

Ellen zei

Een mooie blauw! Zelf heb ik de bubblegum, wel geinig maar hoef ze ook niet zozeer voor de geur

Esther zei

Wat een mooie felle lak! Ik heb er ook 2 maar die zijn niet zo fel, echt gaaf die foto's in het donker ;-)

-Diana- zei

Leuk ik heb deze blauwe ook, wou ook heel graag een geur lakje testen :) moet hem nog opdoen, ze zeggen dat hij naar blueberries ruikt :) Heb ook de donker roze hiervan.