Google Website Translator Gadget

donderdag 5 mei 2011

Nog een award



Wauw de tweede keer deze week heb ik een award gekregen en deze is extra speciaal. Het is namelijk bedoeld om blogs met minder dan 300 volgers meer aandacht te geven.

Ik heb de award gekregen van Diana.

The Liebster Award is designed to bring well deserved additional recognition to those bloggers with less than 300 followers. If you receive the award you link back to the blogger that nominated you and nominate 3 more blogs.

Ik wil de award graag doorgeven en meer aandacht geven aan blogs die het verdienen, ik weet alleen niet welke... degene die ik ken hebben deze award namelijk al gekregen!
Daarom wil ik het zo doen. Heb jij een blog en heb je minder dan 300 volgers en wil je dat jouw blog hier wordt genoemd? Vertel het mij en je krijgt de award en de vermelding!

1 opmerking:

Sugar Styles zei

Hey Michelle,

Gefeliciteerd met je award! : Wij zouden ook graag die leuke award willen. We weten dat de kans klein is, maar misschien heel misschien zullen we die van je krijgen :)

Liefs,
Sugar Styles