Google Website Translator Gadget

zondag 22 mei 2011

Neon pink french



Sorry dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten!
Ik heb het een beetje druk gehad de laatste tijd. Mijn nagels heb ik wel gedaan, soms gewoon zonder nailart, dat wel, dus jullie hebben nog wat te goed.

Deze is geïnspireerd op een creatie die ik een keer gezien heb bij Ellen: een neon roze french met een zwarte stempel, dat vond ik zo mooi staan.
Ik vind het nog steeds erg gewaagd om neon kleuren op mijn vingernagels te doen, tenen gaat wel. Maar op deze manier is het net iets minder fel en opvallend.

Dit is "Pool party" van China Glaze en eronder heb ik een laagje "White Cap", ook van China Glaze. Over beide kleuren heen zit nog een laagjes CND effects sparkling gold, maar dat is niet goed te zien op de foto.

De stempel is van Konad, de nieuwste, maar ik weet niet meer precies of het M82 of 83 is.

4 opmerkingen:

Carola zei

Ik vind het heel leuk geworden, netjes gedaan :)

Esther zei

Mooi gemaakt

Ellen zei

ooh door mij??? Echt?!??! :)

White Cap is ook zoo mooi! Had hem laatst ook op en was prachtig...Mooie combi!!

-Diana- zei

Erg mooi :) Hopelijk geniet je lekker in Griekenland :)