Google Website Translator Gadget

dinsdag 3 mei 2011

Kreativ Blogger Award



Van Giuditta ontving ik de "Kreativ Blogger Award"!
Dank je wel, het is altijd super om waardering te krijgen!

Wat je moet doen is tien feiten over jezelf vertellen en de award doorgeven aan tien andere bloggers.

Nou hier komen de tien feiten:

1. Naast nagellak en nailart verzamel ik ook heel graag sieraden en accessoires als ringen, teenringen, enkelbandjes, oorbellen en bloemen voor in het haar
2. Ik heb een obsessie voor ouder worden en kan af en toe panisch worden om verschijnende rimpels en grijze haren. Ik ben 38 maar voel met totaal niet zo, ik denk dat ik veel jonger ben, begin twintig.
3. Sinds 10 jaar ben ik enorm Griekenland fan en heb sindsdien maar 1 jaartje over geslagen om er heen te gaan. We hebben 3x Kreta bezocht, 2x Kefalonia en ook de Pilion, Samos, Kythira en Chios. Dit jaar gaan we drie weken rondtrekken en bezoeken weer de Pilion en daarna de Meteora, Skiathos en Skopelos ("Mama Mia eiland")
4. Geen dag gaat voorbij en ik eet een broodje kaas!
5. Ik ben stiekem verliefd op mijn kat Muffin.
6.Ik vermijd de auto zoveel mogelijk; voor mijn conditie, voor het milieu, voor de benzine die niet te betalen is en bovendien vind ik auto rijden niet leuk.
7.Ik ben bang voor poedels (ben als kind erdoor aangevallen) en vooral koningspoedels bezorgen mij kippenvel.
8.Ijs van Ben en Jerry's kan ik niet weerstaan en mijn lievelingssmaak is New York Fudge
9.Mijn ouders zijn deze week 40 jaar getrouwd!
10. Hoewel mijn liefste wens nog steeds is om mama te worden ben ik super blij en dankbaar dat ik nu samen met mijn allerliefste schat van dit mooie leven kan genieten.

Sommige hebben de award al ontvangen, maar toch geef 'm (nog een keer) aan de volgende bloggers:
Giudita
Diana
Crystalioussss
Emerald Sparkled
The Swatchaholic
The Lacquerista
My Simple Little Pleasures
Chloes Nails
Loucas Por Konad
Babbling Brook

5 opmerkingen:

Leontine zei

Wat een leuke weetjes over je, nummer 2 komt me heeeeel bekend voor (oef, wat gaat dat toch snellll).
Ik hoop met heel mijn hart, dat je wens om mama te worden, eens uit mag komen..

-Diana- zei

Dankjewel :)

Ik wist dat je hem van Judith had, anders had ik hem je ook gegegeven natuurlijk :)
Gefeliciteerd met je ouders en oehhh ben zooo jaloers dat je bijna naar Griekenland gaat <3
En je weet het hé ik duim voor jullie.

Brooke zei

Thank you for the award!!

Isabel Fuchs zei

i looooooooooooooooooved!!!!! thank you soooooooo much kisses from Brazil.

www.loucasporkonad.com

Giuditta zei

Dank je wel en gefeliciteerd met je ouders!