Google Website Translator Gadget

dinsdag 3 mei 2011

Icecream!






Ik ben heel benieuwd in welke volgorde de foto's in dit bericht verschijnen. Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat moet instellen. Eerst plaatste ik ze in omgekeerde volgorde en dan kwamen ze goed uit. Maar sinds kort staan ze helemaal door elkaar. En het liefst plaats ik ook tekst en foto's door elkaar en niet eerst alle foto's en dan pas de tekst. Maar ik krijg dat helaas niet voor elkaar.

Anyway..... vanochtend kreeg ik nieuwe HB plates binnen en had gelijk zin om die uit te testen over "Jules" van "Zoya" die ik ook pas nieuw heb en wilde uitproberen.

"Jules" is een hele mooie rustige en chique kleur, een soort van "golden sand" of "golden beige" met een hele mooie gouden shimmer erin. De lak dekt goed in twee laagjes en droogt mooi snel op. Hij is iets streperig maar topcoat trekt 't weer wat gladder tot aanvaardbaar.

De ijsjes en de zonnetjes heb ik gestempeld met verschillende kleuren stempellak van Konad en de HB plates, nummer 44 3n 16 die uit Oostenrijk komen (Nailart und Mehr)en nog wat bloemetjes en sterretjes van M3.

9 opmerkingen:

Michelle zei

Ja hoor, de foto's zijn weer helemaal door de war....

Esther zei

Ze zijn echt geinig al die ijsjes! Past ook helemaal bij die lekkere weer!

(todellaupea)Layrä zei

So cute pattern! I love the ice creams. <3

-Diana- zei

Je kan ze eerst allemaal uploaden en dan 1 voor 1 in je bericht toevoegen dan kan je tussendoor ook typen. Je moet dan na het uploaden ff op op klikken zodat de blauwe rand weg is, en welke je wilt plaatsen klik je op zodat er een blauwe rand om komt. En alleen die komt er dan te staan (hoop dat je het snapt ;))

Maar wat een super leuke creatie geweldig, ik heb die ene met die ijsjes ook maar zou graag nog die visjes willen en de flipflops ook :D

Ohja en je hebt van mij de Liebster Blog ♥award gekregen: http://dutch-diana.blogspot.com/2011/05/part-of-my-stash-another-award.html

Ellen zei

zo lekker zomers gevoel krijg ik erbij! Heerliujk!! leuk gedaan

Romy zei

Erg leuk!

Ardenlyn zei

ijsjesss jammie!
heel leuk!

nolly zei

Lekkere zomerse motiefjes.
Die flipflopjes lijken me ook erg leuk. En die grotere met de visjes...

Sugar Styles zei

Aaahhh ze zijn echt leuk! Leuke idee...gaan wij zeker ook een keer uitproberen ^^