Google Website Translator Gadget

zaterdag 7 mei 2011

Happy Anniversary Mom and Dad!




Vandaag zijn mijn ouders veertig jaar getrouwd! Van harte gefeliciteerd pap en mam!

Deze nagels zijn daarbij ontstaan.
Een veertigjarig huwelijk is een "robijnen" huwelijk, dus daar past rode nagellak bij. "Keys to my karma" van OPI is een prachtige dieprode jelly en past ook goed bij de jurk die ik vanavond aan trek als we uit eten gaan.
De naam "keys to my karma" past ook bij mijn ouders, want zij zijn zeker een goed voorbeeld om een goed karma te krijgen. Ze staan altijd voor iedereen klaar en zeker voor hun kinderen.

Het is misschien niet zo duidelijk te zien, maar ik heb de eerste letter van hun voornamen gestempeld.
Ik heb gestempeld met "Hi Tek" van China Glaze en Konad plates M42, 46, 47 en 78 gebruikt.

8 opmerkingen:

Ellen zei

wat een mooie creatie! Ik wens jullie een gezellige avond vanavond en gefeliciteerd natuurlijk!!

Esther zei

Gefeliciteerd!!! Heel veel plezier vanavond en ik wil je nagels echt heel mooi! Zullen ze zeker heel mooi vinden :-)

TheNailAddict zei

Mooie foto van je vader en moeder! En ook mooie nagels natuurlijk. :-D Gefeliciteerd!

esmee zei

Wat een mooie foto en mooi crea

Papa en Mama van Michelle van harte met jullie 40 jarig huwelijk.

Fijne avond.

nolly zei

Leuk om je nagels "voor je ouders" te lakken.
Vind ze erg mooi.
Hoop dat je een leuke gezellige avond hebt gehad.

Giuditta zei

Ah wat mooie die oude foto, en super leuke nagels!

-Diana- zei

Wat een leuke creatie en mooie foto van je ouders zeg ♥

Lise zei

Ziet er echt supermooi uit!

http://lise-prettynails.blogspot.com