Google Website Translator Gadget

dinsdag 26 april 2011

Sephora Hello Kitty Blueberry





Mijn broer en schoonzusje waren naar New York en hebben op verzoek mijn lang gewilde lakje meegenomen! Een nagellakflesje in de vorm van het hoofdje van Hello Kitty! Ik ben gek op Hello Kitty en het ging mij puur om het design van het flesje maar deze kleur vind ik ook heel erg mooi en had ik nog niet in mijn stash.

Ik kon het niet laten om er ook een Hello Kitty hoofdje op te stempelen. Deze imageplate is van GCOCL, nummer A02. De bloem komt daar ook van en is gestempeld met "Devotion" van China Glaze.

7 opmerkingen:

Giuditta zei

Ah super lief, zowel nagels als flesje, en mooi kleurtje!

Kelly zei

Heel erg leuk gedaan!!

Esther zei

Super leuk flesjes zeg en leuke passende nailart!

Carola zei

Wat een mooi kleurtje

Ellen zei

zo cute!!! echt heel leuk en dat flesje is inderdaa TE cute

Giuditta zei

Michelleeee, ik heb je genomineerd voor een award hihi:
http://giudittasnailsandbeauty.blogspot.com/2011/05/yay-i-got-award.html

-Diana- zei

Ohhhh zo lief geweldig flesje en de hele crea is zooo cute :)