Google Website Translator Gadget

woensdag 13 april 2011

Nfu Oh Holo nr 63 met Konad M82




Het holo effect is heel erg mooi, maar alleen buiten in de zon of onder kunstlicht goed zichtbaar. De lak smeert heel fijn uit. Ik gebruik altijd Nfu Oh aqua base onder holo lak waardoor deze beter pakt. De droogtijd is super snel. Bij de rechterhand heb ik helaas al tipwear dus ik denk dat de houdbaarheid niet zo lang is. Toch zeker de moeite waard is deze mooie holo roze lak van Nfu Oh.

De stempel is M82 van Konad, één van de nieuwste imageplates.

6 opmerkingen:

esmee zei

Whooooooooo deze is moooooi

-Diana- zei

Heel erg mooi, volgens mij heb ik deze ook of 63 ;) wordt idd eens tijd die op te doen (heb er nu alleen nog mee gestempeld) Vind die stempel ook heel leuk erop.

AmyGrace zei

*zucht* Schitterend!

Ellen zei

Mooie holo en leuke stempel!

Leontine zei

Heel mooi!

Carola zei

Deze heb ik ook.
Mooi gedaan!