Google Website Translator Gadget

zaterdag 2 april 2011

Nfu Oh 84 met XL plate B




In het potje ziet Nfu Oh nr 84 er zoooo prachtig uit... Hele mooie gouden en violette shimmer in een jelly mauve basis. Helaas is de lak dus ongelooflijk sheer, niet dekkend met 4 laagjes. Zo lelijk dat ik niet eens een foto ervan durf te laten zien. De volgende keer dat ik deze kleur gebruik is het zeker over een dekkende basis. De lak is wel dun dus goed op te bouwen, maar toch droogde het heel slecht. Zelfs met een sneldrogende topcoat werd het dezelfde avond niet droog waardoor ik ook beschadigingen en tipwear kreeg.

Ik heb het nog redelijk gekregen door met een full nail te stempelen. Ik heb XL plate B gebruikt en SN pastel violet.

8 opmerkingen:

TheNailAddict zei

Mooi gedaan!

AmyGrace zei

Wat een toffe image, ziet er leuk uit! En slecht drogen.. daar hebben meerdere Nfu Oh lakjes last van. =(

Ellen zei

Vind de combi wel erg mooi!! Mijn nfu-oh is ook sheer die ik op de beurs heb gekocht maar mijn aqua base is zoooooooooooooo goed!!

Leontine zei

Hele mooie combi, maar jammer dat de Nfu Oh zo slecht was :(

Kelly zei

wauw prachtige combinatie :D

-Diana- zei

Vind het eind resultaat erg leuk :) Mooie kleur en super leuk met je ring :)

Ardenlyn zei

Deze is heel erg leuk gedaan!

Carola zei

Wat jammer dat het zo slecht droogde.
Je hebt er wel weer iets moois van gemaakt.