Google Website Translator Gadget

zondag 10 april 2011

Life Preserver




Hier is "Life Preserver" van de "Anchors Away" collectie van China Glaze. Deze kleur wordt omschreven als "burnt orange". Ik vind het een hele mooie en aparte kleur oranje, een soort terracotta kleur. Oranje wat neigt naar bruin. Deze creme lak is prima dekkend in twee laagjes. En oh wat een mooie glans, waar ik zo van hou bij creme lakjes.
Oranje nagellak vind ik heel mooi staan bij een getinte huidskleur. Ik associeer het wel met voetbal of koninginnedag wat ik dan eerlijk gezegd een beetje jammer vind, anders zou ik oranje nog veel vaker dragen.

De naam begrijp ik alleen niet goed. Ik denk dan aan een reddingsboei of reddingsvest, maar die zijn veel feller van kleur dan deze oranje die echt wel bescheiden te noemen is.

4 opmerkingen:

TheNailAddict zei

Ik draag niet zo heel vaak oranje, maar vind deze wel heel mooi!

Leontine zei

Ik vind het een mooie kleur, maar ja, China Glaze doet t altijd goed bij me :)

-Diana- zei

Heel mooi oranje kleurtje.

esmee zei

Mooi kleurtje